Olyan kemény gondolati kiképzés alatt áll a világ, hogy szinte lehetetlen ez alól kimenekülni. A fogyasztói társadalom által diktált nőkép meghatározza mindkét nem gondolkodásmódját, vágyait, eszményképeit és vásárlási szokásait. A média meghatározó szerepe tagadhatatlan abban a folyamatban, ahogy egy gyerek felnő, szocializálódik. Csak gyönyörű, vékony és általában szőke nőket lát mindenfelé és már ott ellentmondásba ütközik, hogy a plakátlányok világa messze másmilyen mint a körülötte lévő tapintható valóság.
A harcos amerikai ducik nem hagyják ezt! Ezerféle módon harcolnak azért, hogy mindazok akik kicsit, vagy nagyon eltérnek a plakátokon látott műlányoktól megtanulják szeretni és tisztelni saját magukat. A "Szeresd a tested nap", valamint a "Nemzetközi diéta mentes nap" mellett különféle előadásokon, konferenciákon adnak hangot a természetes test dícséretének.
Egyik összeállításukból nagyon jl meg lehet ismerni a reklámok alkotta hamis világ illúzióit. Az alábbi linken megnézhető összeállítás szól megmutatja, hogy a világ milyen elvárásokat támaszt egy nő felé, milyen legyen, hogy elfogadható legyen. Hogyan használja a kereskedelem a női testet, milyen módon szuggerálják a reklámok a férfiakba a tökéletes, az egyedül elfogadható nő képét. Szó esik a celebekről, akiknek egyik legnagyobb bűnük a szülés után, vagy csak úgy a csípőjükre kúszó plusz kilók.
Nézd meg, miért is utálja a világ a ducikat!
Érdemes annak is végignézni, aki nem tud jól angolul, hiszen a rengeteg kép sokszor önmagáért beszél.